021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

چگونه دستگاه وندینگ نوشیدنی را نصب نماییم؟

نصب صحیح یک دستگاه فروش خودکار یا به عبارتی دستگاه وندینگ از موارد مهم در بحث وندینگ تلقی می شود.در مواردی که کاربران دستگاه های فروش خودکار و یا صاحبین دستگاه های وندینگ نوشیدنی امکان دسترسی به تکنسین های وندینگ شرکت را نداشته و یا علاقمند به انجام شخصی فرایند نصب وندینگ ماشین می باشند باید نکات زیر را مد نظر قرار دهند:

1-خارج نمودن با احتیاط دستگاه از پک پلمپ: معمولا دستگاه های وندینگ نوشیدنی داخل محفظه های حفاظتی یونولیتی محصور و قطعاتی شامل سینی آب گیر-سیم رابط –کلید و سایر متعلقات به همراه دستگاه درون کارتن مخصوص آن قرار دارد. با جدا نمودن پوشش های حفاظتی وندینگ ماشین هر قطعه جداگانه نمایان می شود.

2-در صورتی که دستگاه وندینگ به صورت یک تکه نبوده و باید به کابینت زیرین آن پیچ شده و یا روی آن قرار گیرد این کار را انجام داده و به فاصله 30 سانتیمتر از دیوار فاصله داده شود.وندینگ ماشین های نوشیدنی دارای هواکش در محفظه ی پشت هستند که هوای گرم داخل دستگاه را به بیرون هدایت می نمایند.

3-سیم برق دستگاه را در صورت جدا بودن به محل تغذیه برق متصل و با کلید مربوطه درب جلوی دستگاه وندینگ را باز نموده سینی دستگاه را در فضای مربوط به خود قرار می دهیم.

4-داخل دستگاه های فروش خودکار نوشیدنی یا قهوه ساز های چند کاره مخازنی برای دان قهوه و یا پودر هایی از قبیل قهوه کلاسیک-هات چاکلت و ... وجود دارد که با خارج کردن مخازن از محل خود و پر نمودن آنها توسط مواد مصرفی باید مجدد سرجای خود قرار گیرند .

5-در صورتی که دستگاه قرار است به آب شهری متصل شود با استفاده از سیستم شیرکولر و شلنگ آن را به انشعاب آب متصل نموده و در صورتی که در محل دسترسی به آب شهری میسر نمی باشد باید از پمپ های کف کش که به پشت دستگاه متصل می شود استفاده کرد.یک سر پمپ(استوانه ی مکش آب) باید در مخرن آب خارجی (مخازن 19 لیتری آب معدنی) قرار گیرد.

6-با روشن نمودن کلید دستگاه ابتدا دستگاه عملیات آب گیری را آغاز می نماید و پس از آب گیری در سطح برنامه ریزی شده در مرحله بعد شروع به گرم نمودن آب می نماید. در طول مراحل مذکور عملیات خاصی انجام ندهید .این مراحل برای تمامی دستگاه های وندینگ نوشیدنی ثابت می باشد.

7-پس از اتمام گرم شدن ، وندینگ ماشین پیام آماده برای استفاده را نمایش خواهد داد که در این مرحله می توانید تنظیمات منوی دلخواه خود را به دستگاه داده و عملیات دریافت نوشیدنی را آغاز نمایید.

8-در مواردی که لازم به جابه جایی دستگاه فروش خودکار دارید حتما با استفاده از شلنگ تخلیه که در پشت دستگاه در نظر گرفته شده است ، عملیات تخلیه آب را انجام داده و سپس با احتیاط دستگاه را جابه جا نمایید. منبع: عسگری-تیام وندینگ                                                 

                                                                                                      

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.