021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

کاپوچینو (Cappuccino)

کاپوچینو (Cappuccino)

کاپوچینو، نوشیدنی مخصوص ایتالیایی، آنچنان در سراسر جهان مشهور است که نام آن نیازی به ترجمه در زبان های مختلف ندارد. از پرطرف‌دارترین قهوه‌هاست و در فنجان‌های پهن سرو می‌شود. این نوشیدنی مرسوم در ایتالیا یک بخش اسپرسو، یک بخش شیر جوشیده و یک بخش کف شیر دارد.اگر به درستی دم شود، هر جرعه ای که می نوشید باید به مقدار مساوی قهوه، شیر و کف داشته باشد.

 

* طرز تهیه :کاپوچینو نوعي اسپرسو است كه با شير كف كرده و گاهي شكر و كاكائو تهيه مي شود. برای آماده کردن یک کاپوچینوی عالی، باید از قوانین خاصی پیروی کنید.درکافی شاپ های آمریکا، آن را در فنجان های 8 اونسی (226 گرمی) سرو می کنند. در حالیکه کاپوچینوی اصلی در فنجان 5 اونسی (140 گرمی) سرو می شود. کاپوچینو به معنای "کلاه کوچک" است و به لایه باریک کف در بالای قهوه اطلاق می شود. می‌توان گرد کاکائو یا دارچین را به عنوان رویه بدان افزود. برای غلظت بیشتر، به اندازه یک اسپرسوی دیگر به آن بیفزایید.

مراقب باشید بیش از حد شیر نریزید. در هنگام کف سازی، حجم شیر زیاد می شود و ممکن است سر برود. وقتی دستگاه قهوه ساز به دمای ایده آل رسید، کف دهنده را در شیر فرو کنید و سوپاپ بخار را باز کنید. ظرف را برای چند دقیقه به بالا و پایین کف دهنده حرکت دهید. وقتی شیر کاملاً کف کرد، قهوه و شیر را در یک فنجان کاپوچینوخوری بریزید.

 


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.