021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

وندینگ ماشین‌ برای باشگاه‌ها

وندینگ در باشگاه ها
برای حفظ یک سبک زندگی سالم، نه تنها ورزش، بلکه حفظ یک رژیم غذایی سالم نیز مهم است. مهم است که دستگاه‌های فروش خودکار باشگاه‌ها با ارائه طیف وسیعی از تنقلات و نوشیدنی‌های سالم به اعضای خود این امر را تشویق کنند.
با داشتن یک سالن 24 ساعته در 7 روز هفته، اعضا می‌توانند در هر زمان، روز یا شب، 365 روز سال از این تسهیلات استفاده کنند. یک دستگاه فروش تخصصی باشگاه بدنسازی قادر خواهد بود محصولات تغذیه ورزشی را در هر زمان به اعضای شما ارائه دهد. این امر با ارائه محصولاتی که نیاز اعضای شما را برآورده می‌کند، ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتری را فراهم می‌کند. مهمتر از آن، به شما این امکان را می‌دهد برای کسب سود بیشتر در کسب و کار خود استفاده کنید. بنابراین با ارائه این خدمات، مشتریان خود را افزایش خواهید داد.
در حالی که بسیاری از مردم وندینگ ماشین‌ها را با شکلات، شیرینی، چیپس و نوشابه‌های گازدار مرتبط می‌دانند، این روزها، محتویات دستگاه‌های فروش خودکار می‌تواند بسیار متفاوت و متنوع باشد. علاوه بر اقلام سنتی‌تر می‌توانید دستگاه‌های وندینگ را با مجموعه‌ای از غذاها و نوشیدنی‌های مغذی تخصصی که قبل، حین و یا بعد از تمرین ایده‌آل هستند، مانند نوشیدنی‌های تقویت کننده انرژی و محصولات پروتئینی پر کنید. همچنین وندینگ ماشین‌ها می‌توانند انواع نوشیدنی‌های انرژی‌زا، تنقلات پروتئینی، آبمیوه‌ها، میوه‌ها، آجیل‌ها، دانه‌ها و حتی اقلامی مانند هدبند و حوله را ذخیره کنند.

نصب یک دستگاه وندینگ تنقلات سالم و نوشیدنی‌های سرد و یا وندینگ قهوه در باشگاه شما مزایای زیادی دارد. از مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


دستگاه‌های فروش خودکار افراد را هیدراته نگه می‌دارند
هیدراته ماندن نه تنها در باشگاه، بلکه در طول روز به طور کلی بسیار مهم است. با این حال، نوشیدن آب در طول تمرینات اهمیت بیشتری دارد، زیرا رطوبت به شکل عرق از بدن شما خارج می‌شود و اگر نوشیدن آب را فراموش کنید، در معرض خطر کم آبی قرار می‌گیرید. این مهم است که در طول تمرین هیدراته بمانید، چه نوشیدن آب فراوان و چه نوشیدنی‌های انرژی زا یا ورزشی. برای افراد غیرمعمول نیست که فراموش کنند یک بطری آب به باشگاه بیاورند، بنابراین داشتن یک دستگاه وندینگ یک راه مفید برای کمک به این افراد است. وجود یک دستگاه وندینگ نوشیدنی سرد شامل بطری آب و انرژی‌زا یا نوشیدنی‌های ورزشی راه خوبی برای اطمینان از دریافت مایعات مناسب قبل، حین و بعد از تمرین است.
دستگاه فروش خودکار تنقلات و نوشیدنی سرد در باشگاه ها 
دستگاه‌های وندینگ، میان وعده‌های سالمی را بعد از تمرین ارائه می‌دهند
عادت‌های افراد در طول سال‌ها تغییر کرده است، و به جای اینکه آن‌ها یک تخته شکلات را انتخاب کنند، ممکن است چیزی سالم‌تر را انتخاب کنند. تنوع گزینه‌های غذا و نوشیدنی که می‌توان در یک دستگاه فروش خودکار گنجانید همچنان در حال گسترش است و شامل میله‌های انرژی‌زا، اسموتی‌ها، آجیل، محصولات پروتئینی و میوه می‌شود. همه این‌ها گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای ورزشکارانی هستند که بعد از تمرین از آن‌ها لذت ببرند، و ارائه یک راه راحت و در دسترس برای حفظ تناسب اندام است. در طول تمرین، مقدار زیادی کربوهیدرات می‌سوزانید و بین 20 تا 60 دقیقه بعد از تمرین، ماهیچه‌های شما می‌توانند پروتئین و کربوهیدرات‌ها را به عنوان انرژی ذخیره کنند که به ترمیم و رشد عضلات شما کمک می‌کند و سوخت و ساز بدن شما را قوی نگه می‌دارد. ارائه گزینه‌های داخل باشگاه تضمین می‌کند که اعضا بلافاصله بعد از تمرین به این نوع غذاها دسترسی داشته باشند، زیرا در بیشتر موارد معمولاً زمانی که به خانه یا سر کار می‌رسند، این پنجره زمانی از دست می‌رود. همچنین افراد قبل از تمرین باید مواد غذایی به بدن خود برسانند تا سطح مناسبی از انرژی برای تمرین کردن داشته باشند.


نگهداری و مدیریت دستگاه های فروش اتوماتیک آسان است
سهولت و راحتی یک دستگاه فروش خودکار از جنبه مدیریتی نیز قابل توجه است. پس از نصب، تعمیر و نگهداری کلی ماشین تا حد زیادی وجود ندارد و اکثر تامین کنندگان، وظیفه ذخیره مجدد، سرویس و نگهداری را نیز انجام می‌دهند. برخلاف کافه تریا یا غذاخوری که برخی از باشگاه‌ها ارائه می‌کنند، دستگاه‌های فروش خودکار نیازی به کار با کارکنان ندارند، به این معنی که کارمندان شما می‌توانند روی آنچه مهم هستند تمرکز کنند، ارائه خدمات تناسب اندام.


دستگاه‌های خودپرداز باشگاه، شهرت باشگاه شما را افزایش می‌دهد
با نصب دستگاه‌های وندینگ میان وعده سالم، نوشیدنی سرد و یا وندینگ قهوه در باشگاه خود می‌توانید یک مزیت رقابتی داشته باشید. نشان دادن اینکه به اعضای باشگاه خود اهمیت می‌دهید، نقطه خوبی برای شروع است. ماشین‌های فروش اتوماتیک که شامل میان‌وعده‌های مغذی هستند، راهی ملموس برای نشان دادن این مراقبت است و می‌تواند به‌عنوان یک نوآوری عالی عمل کند. باشگاه شما به دلیل راحتی ای که ارائه می‌دهد برای اعضای جدید جذاب تر خواهد بود.
 وندینگ قهوه در باشگاه


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.