021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی سرد

دستگاه وندینگ تنقلات و نوشیدنی سرد
دستگاه فروش اتوماتیک تنقلات و نوشیدنی‌های بطری، یا به اصطلاح دستگاه وندینگ اسنک، یک دستگاه خودکار است که تنقلات و نوشیدنی‌ها را پس از دریافت پول نقد، یا با استفاده از کارت اعتباری در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. اگر شما به دنبال استفاده از دستگاه‌های وندینگ اسنک در کسب و کار خود هستید، بدانید که گزینه‌های بسیار متنوعی برای انتخاب با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف دارید. 

مکانیسم دستگاه فروش اتوماتیک تنقلات
شما تقریبا در همه جا دستگاه‌های وندینگ اسنک را می‌بینید: در مرکز خرید، دانشگاه یا محل کار. بنابراین قطعاً با صفحه کلیدی که به شما امکان می‌دهد محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، ناآشنا نیستید. هنگامی که شماره را روی صفحه کلید می‌زنید، به رایانه مرکزی دستور می‌دهید چه کاری انجام دهد.
هنگامی که یک اسکناس را در ماشین وندینگ اسنک وارد می‌کنید، به بخش اعتبارسنجی می‌رود. یک مسیر تردمیل مانند، اسکناس را وارد اسکنرهای نوری می‌کند. اسکنرهای نوری در اصل دوربین های کوچکی هستند که از اسکناس شما عکس می‌گیرند. این تصاویر سپس به رایانه مرکزی تحویل داده می‌شوند، تا با استفاده از نشانگرهای خاصی ارزش و اعتبار اسکناس را تشخیص دهد.
زمانی که ورودی سکه باشد ، دستگاه‌های فروش خودکار اسنک دارای آهنرباهای الکتریکی هستند که انواع سکه ورودی را تشخیص می‌دهند. سکه های مختلف ضخامت و ترکیب فلز متفاوتی دارند که بر روی آهنرباهای الکتریکی تأثیر می گذارند. به این ترتیب یک دستگاه فروش خودکار تشخیص می‌دهد که شما از چه نوع سکه‌ای استفاده می‌کنید. دستگاه‌های وندینگ اسنک پیشرفته تر به شما امکان می‌دهند از کارت اعتباری نیز استفاده کنید.
علاوه بر این، بسیاری از وندینگ‌های اسنک مجهز به مارپیچ‌های فلزی هستند که کیسه‌های تنقلات و بطری‌های نوشیدنی را در جای خود نگه می‌دارند. مارپیچ‌های فلزی توسط یک موتور تعبیه‌شده در دستگاه کنترل می‌شوند، که به مارپیچ‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که رایانه مرکزی تشخیص داد که شما مقدار صحیح پول را وارد کرده‌اید و انتخاب خود را انجام داده‌اید، بچرخند. سپس اجازه می‌دهد تا محصولات به جلو هل داده شوند و به پایین بیایند.
در پایین دستگاه های فروش اتوماتیک تنقلات، ممکن است خطی از پرتو لیزر را مشاهده کنید که تعیین می‌کند آیا محصول شما توسط مارپیچ های فلزی آزاد شده است یا خیر. هر پرتو لیزر با یک حسگر نور الکترونیکی همراه است. هنگامی که محصول شما به پایین میفتد، مسیر پرتو را می‌شکند و به رایانه مرکزی اطلاع می‌دهد که هم تراکنش و هم عرضه محصول موفقیت آمیز بوده است.
 وندینگ اسنک


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.