021-88861815

تیام وبلاگ

جمعی از مطالب وندینگ ماشین ها در جهان

دستگاه وندینگ قهوه

دستگاه وندینگ قهوه

قهوه یکی از محبوب ترین اقلامی است که در دستگاه‌های فروش خودکار در جهان به فروش می‌رسد.Coffee vending machine (دستگاه وندینگ قهوه یا دستگاه فروش اتوماتیک قهوه) نوعی دستگاه خودکار است که قهوه داغ را به مصرف کننده عرضه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند. برخی از این دستگاه‌ها، به‌ویژه مدل‌های قدیمی‌تر، از پودر قهوه فوری مخلوط با آب داغ استفاده می‌کنند و برخی از آنها چاشنی‌هایی مانند خامه و شکر را هم ارائه می‌‌دهند. برخی از مدل‌های جدید از آب داغ و دانه‌های آسیاب شده قهوه استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و برخی نیز قهوه را با استفاده از آسیاب‌های نصب شده در دستگاه‌ها به صورت تازه آسیاب می‌کنند. بعضی از وندینگ‌های قهوه، نوشیدنی‌های گرم دیگری مانند چای، اسپرسو، لاته، کاپوچینو، موکا و شکلات داغ را نیز ارائه می‌دهند. همچنین بعضی از وندینگ ماشین‌ها، قهوه‌های آماده‌‌‌‌‌‌‌ی کنسرو شده را عرضه می‌کنند و برخی، هم قهوه‌ی داغ و هم آیس کافی ارائه می‌دهند .
دستگاه‌های فروش اتوماتیک قهوه معمولا نیاز به پرداخت دارند و بعد از وارد کردن پول قهوه را در اختیار مشتری قرار می‌دهند و برخی هم کارت‌های اعتباری را می‌پذیرند. اما برخی از دستگاه ها که معمولا در محل کار وجود دارند، نیازی به پرداخت ندارند. برخی از شرکت‌ها نوشیدنی را به صورت رایگان در اختیار کارکنان خود قرار می‌دهند.


شرکت تیام تجارت آروند پس از یک دهه فعالیت های تحقیقاتی و تجاری در زمینه دستگاه های قهوه ساز و وندینگ تمام اتوماتیک (Vending Machine) بخصوص نوشیدنی های گرم و سرد ، هم اکنون ارائه دهنده ی مطمئن دستگاه های لوکس نوشیدنی متناسب با ویژگی های فرهنگی ، الگوهای مصرفی و سطوح درآمدی در کشور میباشد.